Trevlig helg nu över,.

började m att flickvännen kom över i fre efter arb, gick hem lite tid. Bjöd på middag och en myskväll, vi hade det trevligt och kärleksfullt kort sagt, <3. Sov ut på lör, en riktig "sovmorgon" blev det. Länge sedan jag sov så länge, tacksam över det. Lade oss tid på fre kvällen också vilket gjorde att det blev över 11 tim i säng, otroligt!
 
Åkte över till farmor och farfar en kort stund under tiden "tjejerna" var på hästshowen i Solna, åt och fikade m dem. Trevligt!
  
På kvällen sedan efter hästshowen besökte vi nya "Mall of Scandinavia" där vid Friends arena men tyckte inte om det riktigt. Men tiden tillsammans var det viktiga, <3.
 
Igår var jag inne till Uppsala för "längdskidhelg" bl. a. på Team Sportia, började redan i tor lite smått eg så jag var där på "förfesten" då, ;-) Intr m lite olika föreläsningar, leverantörer och en stakmsk tävling bl a. Igår förbättrade jag min tid m 1 sek, 100 m på 17,2 sek på motstånd 8,5, ;-) Kom trea i tor, förvånande!
 
Avslutade sedan m UNT´s årliga 1 Advents fyrverkeri, 25 års jub i år. Trevligt och vackert, uppe vid Botaniska trädg och slottet. Nedan ett kort klipp fr hästshowen, flickvännen m dotter Celina,. .
https://mobile.twitter.com/Celinaholmberg_/status/670625515326283776/video/1
Farmor och farfar Flickvännen Fyrverkeri Föreläsning Hästshow Kärlek Längdträff Mall of Scandinavia Middag för två Myskväll Team Sportia Trevligheter
1 kommentar
Sandra

Trevligt, trevligt! Såg också den showen.

Svar: Jo, en trevlig helg, flickvännen tyckte showen var värd att se..
Joakim Ramqvist Hallin