En av veckans goda gärningar,.

blodlämning, i måndags.
Landstinget och Akademiska ger ju "gåvor" till oss blodgivare, tid samlade jag på fina unika glas i olika stl till 4-tal av varje men dessa och många andra mer värdefulla gåvor har de slutat m. Den här ggn valde jag biocheckar (till flickvännen och mig) men jag fick även en trisslott efter lite vad ska jag skriva "psykologisk övertalning"  men jag vill inte kalla det för "övertalning", hon var snäll iaf i rec och jag tackar och bugar ödmjukast. Åt mål nr 4 där också i form av goda innehållsrika smörgåsar m dryck till. Höll på att glömma vattenflaskan, en sådan fick jag dessutom. Kände mig "efterfrågad" (min blodgrupp kan ges till alla) <3.
 
Nu 3 månader till nästa tömning, men skjuter på det till efter Vasaloppet av "naturliga skäl", hihi ;-)..
 
 
 
 
Bli blodgivare Blodcentralen Bra för kropp och hälsa Efterfrågad Eftertraktad God gärning Gåva Gåvor Komma överens Kommunikation Smörgås. Smörgåsar. Vattenflaska Övertalning
2 kommentarer
Malin

Bra där! hälsningar vampyrerna

Svar: Tack, bäst man aktar sig, "vampyrer", lol..
Joakim Ramqvist Hallin

Aina

Nice that you are a volountere, good person you are. HAVE A GREAT DAY

Svar: Thank´s, starting for several years ago. It´s really good, even for your own body. Care Take,..
Joakim Ramqvist Hallin