SMACK-rundan, resultat

Efter lite smärre tekniska problem samt efter noggrann genomgång av samtliga tider så publicerade tävl ansv sent igår kväll de aktuella tiderna. Samtalade emellertid m ansv tid i v och erhöll redan då min ca tid, här kommer den dock i tryck.
"Segertiden" på ca 3:12 h hade jag säk också kunnat landa på om det inte var för mina små strul i början, stannade ju två eg helt onödiga ggr för att ordna m cykeldatorn. Tillsammans i den gr hade vi bara blivit starkare m min närvaro!
Tror dock jag hade irriterat mig på att cykla utan densamma (datorn) under hela loppet längre fram!
Hursom, jag hade trevligt och roligt, m nya erfarenheter och upplevelser samt relativt nöjd m min tid på 3:29 efter att ha cyklat ensam i 5-6 mil, ty RESAN ÄR MÅLET!!!
 
 
120 km Erfarenhet Motion Motivation Nya upplevelser Resultatlista SMACK-rundan Styrka Tävlingsansvarig Tävlingslopp Vilja
0 kommentarer