❤️💘 MARIA 💘❤️

KÄRA syster, det här är till dig..
 
Ligger på heta klippor efter en underbar cykeltur och ser ut mot ett hav i storm. Platser här där vi vandrat tillsammans som mkt små. Din kärlek jag känner, blir så lycklig när våra gem minnen jag tar fram. Gråter emellanåt men du vet varför, du hjälper mig i exponeringen, vi är tillsammans starka, så starka. Kärleken så stor, det du har och hade samt den enorma kärlek inom mig kan ingen ta ifr oss, allt lägger sig i vår väg, finns ingen större kraft.
 
Din väg du började vandra med att ge, du också hjälpt mig mkt m, så tacksam. Tänker på våra samtal och mysstunder. Inte för att familjen och samhället blivit som önskat utan för att kärleken alltid existerar, den har ökat, här finns det inget som tar slut, allt finns inom oss i oändlighet.
Inget förbehåll, enda "uppg" är att GE KÄRLEK, ty den övervinner allt..
 
MARIA kommer du ihåg den här skylten?
 
 
SAKNAR DIG, 🙏❤️😥❤️👼..
Kära minnen Kärleken Maria Syster Tiden läker sår men lämnar spår
0 kommentarer