Mats Hellsten

och hans "affärer" ftg, among others, här nedan lite reklam dennes "Personal Trainer School" Pt-School;
 
Personal Training Schools utbildning Licensierad PT är Sveriges mest omfattande utbildning för dig som vill bli Personlig Tränare, PT.

Om du bestämt dig för att satsa seriöst på en karriär som PT är detta utbildningen för dig! Du som vill höja dig över genomsnittet bland tränare, behöver en utbildning som motsvarar dina krav. 

Det är ingen tillfällighet att de flesta av de bästa och mest efterfrågade PT:s i Sverige har gått i skola just hos oss. #ViärPT. Bli en av oss!

Utbildningen är uppdelad i två block. 

Kursdatum: 
Steg 1: 5-13 september
Steg 2: 3-11 oktober

Mer info om kursen ».

Ordinarie pris 74.000 kr - NU 66.000 kr!

Boka Din utbildningsplats här ».

Välkommen att bli en av oss!
Personal Training School AB
 
---------------------------------------
 
 
 
Pers har jag båda utb vilka jag mödosamt "studerade" till dock utan egen kostnad, spektaklet EU som union och under benämning "kompetenslyftet" stod här för M. Hellstens så marknadsmässiga utb avg.
 
Tillägger här för Er intr att Fredrik Paulún och Martin Brunnberg också hade mig som student m samma "sponsor" här blev jag kallad Lic Kostrådgiv. "Titel"
 
Avslutningsvis, Ni som känner behov av att få lite hj på traven i Er tr tveka inte att kontakta mig. Besitter en bred erfarenhet i omr, vad gäller kunskap och färdighet inte minst på det ps och psykiatriska  omr där det ofta brister och bör/skall (borde) läggas den mesta energin på, förklarar mer vid kontakt.
 
Är dessutom med nästan all säk (99 %) bland de billigaste/ekonomiska (vad du får ut/erhåller). Blir bara glad och lycklig att se just dig lyckas och göra framsteg, mitt kall.
 
 
Ni som inte vågar ell känner till att man kan skriva här i komm fältet så att bara jag ser (väljer här vad som skall publiceras) kan alt anv ett av mina mob nr, som (0734-073737) vilket är det abonnemang jag oftast har på.
 
Friskvårdshälsningar,
 
VÄL MÖTT, 🙏💪💘👊👼..
Cert. kostrådgivare Drivkraft För dig Idrott. Kondition Kärlek Lic. personlig tränare Motivation Målsättning Sport. Styrka Vilja
0 kommentarer