Så, lite skola idag

4 timmars närvaro varav kanske 3 timmar på studier, har ju bloggat också. Hihi, lol :-).. Givande samtal m lärare samt samarbete m min hemliga vägledare resulterade i lite mer kunskap och lärande samt ett par PM/uppg. rikare. Städade också undan efter övr studenter, funderar ibland hur "folk" tänker, gör de det alls? Men jag tycker om att göra rent och snyggt och min tid ger jag så gärna av mig. Plockat undan alla koppar, muggar, glas, tallrikar etc. fr div platser där dem INTE SKALL vara in i diskmsk samt torkat av alla bord här, toppen ännu en god gärning fr min sida! Nu väntar spinning och bålträning sedan lite affärer på gymmet, kramar fr mig..
Effektiv Intelligent Kunskap Levererar Lärande Lärarinna Nöjd PM Resultat. Samarbete Studier Ställer upp Uppgifter
2 kommentarer
Kerstin Söderholm

Kramar om dig o ha det så bra 😊🙏☺️

Kerstin Söderholm

Glad att kunna ge tips 💘