Kärlek till anhöriga

visar jag ell visade jag (skriver i "imp") var till en av mina favo ställen för sorg, åminnelse och ljuständning för mina nära o kära. U:a s katolska k:a, vart här ett flertal tillfällen m kära såsom bekanta, släktingar, flickvänner, vänner, tid flickvänner, kompisar, nunnor, och övr (kallar de "övr", tar för stor plats annars). Vid entrén kom det fram en katt och smekte sig längs benen runt som i "åttor". Vi fick en sådan närkontakt som utmynnade i en underbar och kärleksfull känsla av Marias (systern) så varma närvaro också. Det var ett livs levande budskap! Ett samtal m en nunna lades åt sidan under tiden, svarade henne bara m att "det finns inga herrelösa katter här i Guds hus" när hon talade om "ute/vild kalt". Slutade m att katten låg i mitt knä under tröjan framför alla de vackra ljusen inne i kyrkan. Tot, tände jag säk en 13-14 ljus, dock 3 st av lite mer djupare kärleks karaktär.. KÄRLEKEN kände jag och känner här fortf fr hotellet, så SKÖÖÖÖÖN, finns inget bättre, JAG LOVAR DIG!!!
"Den man älskar" Anhöriga Dem man älskar Drivkraft Glädje Katolska kyrkan Ljus Lycka Minnen Motivation Tacksam. That's all Älska och älska Älskar Er Älskar dig
0 kommentarer