Träningspass

 
innan kvällspasset tar vid, den här gången i Huddinge och då givetvis på SATS, köpte ju kort där av förklarliga skäl tid. Lite mör i benen sedan milen igår så det blev styrketr, biceps och mage. Sprang 20 min i motlut bara för att djävlas m mina möra lårmuskler. Vesna var effektiv och läste på sin läxa medans benens hennes hade en hög kadens på cykeln.
 
Efter passet bjöd jag på lunch på O'learys nere i centrum. Gillar stället! Önskade vara kvar där och se mitt kära DJURGÅRDEN live mot AIK men här följde jag min hjärna ist för hjärtat mitt, vilket jag inte brukar, dock lider jag inte som vissa andra, det gör man inte om man följer sitt hjärta. Gråter, visst, ca 1/2 timma idag under em men det gjorde susen, mår bra av att gråta. Älskar att visa känslor. Nu väntar ngr timmars arb med våra kära gamla sedan övernattning ngn stans, går inga bussar hem. Löser det senare,..
 
Update: Löste natten, sov hos Vesna,..
Arbete Flickvännen Gråt Ishockey Känslor Problemlösare SATS Träningen Vesna.
1 kommentar
Johana Duggin

Intresserad av träning & motivation?
kika in lite snabbt hos mig då :D

kram

Svar: Intresserad av träning och motivation, visst! Har mkt att stå i nu, gäller att finna motivation till mina vardagliga saker nu. Ta hand om din fam,..
Joakim ramqvist hallin