S.A.T.S Uppsala

gamla hemstaden, fick sig ett besök, ;-).
Staktr 30 min sedan fick baksida axlar, u-armarna och biceps en rejäl "käftsmäll". Hårt och intensivt, riktigt bra pump! Träffade "kompisar" fr förr, vi körde ihop bitvis. Fick en "dips utm", gjorde 4 st mer än den som fr. Tog det hela m en nypa salt men det var riktigt kämpigt, lägger inget värde i det hela, dock glad över förfr. samt över min styrka. Dock kände jag det ps övertaget redan när jag klev in i "fighten". Samtidigt som bekanta, bekanta "Krille" gav mig en blick, vilken jag sökte upp och hejade på, (inte blicken förstås utan personen i fr. inget "otalt" här) så att slå mig kräver en del (skryter här inte, sätter mig inte över ngn), bara fakta! Då bör man ha i åtanke att personen i fr tävlade  i Af så sent som i Luciapokalen/Decembercupen nu senast.
 
Delger Er en av passets komm fr en viss Jardemyr, tid Almtuna spelare "Jocke, grym form du är i, hård som sten".  Tackade lite förvånat, (jag?) kände en viss tacksamhet trots att vi inte känner varandra, samtidigt som jag tyst tänkte och sade för mig själv "beror på vem man jämför sig med och jag kommer bli hårdare", jämför mig bara m mig själv, btw, och den "motståndaren" duger..
 
Så, det var dagens inlägg fr S.A.T.S
 
Joakim Ramqvist Hallin
0 kommentarer