Fina ord fr älsklingen

Du betyder jättemycket för mig och har varit en av de viktigaste och finaste i mitt liv när jag haft det som jobbigast. Så är det. Jag har lärt mig mycket av dig, du har stärkt mig på så många sätt och stöttat mig, Du har fått mig att växa och bli stark, Vi är viljestarka båda två, energiska på olika sätt.

Utbildning, att nå sina mål, testa nya utmaningar, inte vara rädd för förändringar, närhet och kärlek, lugn som skapar trygghet, gemensamma upplevelser, glädje, minnen, utrymme för varandras intressen, ett givande och tagande, tillit, förtroende. Jag har väldigt mkt känslor och känner för dig, <3..
Tro, hopp, kärlek
4 kommentarer
Anonym

Fina ord från henne.-

Svar: Ja, riktigt fina, tyvärr ytliga..
Joakim ramqvist hallin

Joakim

Läser inlägget, emellanåt ❤️

Joakim Ramqvist Hallin

Så är kärleken, Vesna. Tro inget annat, jag finns här för dig, för alltid ❤️..

Dennis

Spm bortblåst nu, tecken på att det bara var tomma ord. Till skillnad från dig, du gav av hela hjärtat ditt!!

Svar: Ja, jag gjorde ju det..
Joakim ramqvist hallin