Dagens skidpass

förläggs i Storvreta, kommer vara där i ngr timmar m all sannolikhet. Gjorde i ordning skidorna igår kväll vid hemkomst, bara fästvallan kvar vilket läggs på där ute. Säkert redan åkt ngn timmar när detta inlägg publicerats. I morse var jag uppe tidigt till skillnad fr igår då jag tog en behövlig sovmorgon, kommer ej ihåg när posten lev innan jag lämnat hemmet, brukar alltid ligga i lådan och vänta på mig. Kommer lägga in sådana dgr framöver, vila gör gott, :-). Har varit riktigt flitig m studierna idag, fått en hel del gjort vad gäller de. Passade även på att besöka sj gymn för lite beh samt råd. Två dgr i rad där, top!

Hoppas jag kommer vara nöjd m skidpasset och spåren vid hemkomsten i kväll, :-) Ser fram emot att få göra ren skidorna,..
Joakim Ramqvist Hallin längdåkning träning
0 kommentarer