Uppvaktade

 
kärleken det gjorde jag, "Alla hjärtans dag" som det varit hela dagen. Upp i ottan runt 04:15 snåret, tidigt för att uppvakta henne där hon befann sig, min kärlek, hon som jag håller så kär. Känns lite mer som min plikt såhär i efterhand, förra året kändes det mkt bättre, inte lika besvarad men vi som lever får se. (Ska kolla i gla almanackan när jag kommer hem nästa v, kanske finns ngt att läsa här inne också om förra året?!.) Tog emellertid ut lite av sömnen på bussen, rätt skönt faktiskt! Nedan blommorna och presenterna hennes inslagna, samt mitt "guldhjärta" hon fått tid, tänkte först inte lägga ut ngr bilder här men vart får Ni/jag annars se de? Sedan berikar väl ett par bilder denna text, ell hur, Alla Hjärtans dag som det var igår. -/-/-/-/- Kram på Er och fortsätt ta hand om varandra och om kärleken,..
 
 
 
All hjärtans dag Flickvännen Kärlek
3 kommentarer
Anonym

Hoppassdina resor är värd mödan , hi hi !

Anonym

Rar du är!

Sara

Gullig du och omtänksam ger verkligen meed stort hjärta

Svar: Sara, det vet du!
Joakim ramqvist hallin