Skogsvallen

och Storvreta besöktes igen, i kväll ett s.k tömningspass på dryga 2 timmar. Duggregn och söta små knattar i olika åldrar i form av skidskola runt omkring, mysigt och trevligt. Sedan efter skidpasset vid dusch kärt och härligt minne fr förra vintern med Vesna jag kom att tänka på, automatiskt ska jag väl tillägga, ingenting jag planerar att tänka på, känslan och minnena bara kom som en blixt fr klar himmel. Även hennes vurpa (:-( ) kan jag ej glömma, en underbar tid m mkt mer snö än i år.
-/-/-/-
Att se så många knattar m div föräldrar/skidskolelärare runt den korta banan glädje mig, sådant gör mig glad, :-). Själv började jag m längdåkning för ca 5 år sedan på "allvar" och det är riktigt kul, inte bara att träna och medverka i olika lopp utan att få komma iväg till ex. fjällen som förra året m Vesna, (Funäsdalen), ell som flertalet ggr m Janne och Tomas till olika fjällomr.
-/-/-/-
Nu väntar studier under resan hem, lite sömn också säkerligen..
1 kommentar
christina larsson ramqvist

Det var bra gjort. Tänk när du själv var liten och åkte skidor vid skogsvallen

Svar: Ja, men minns mest när jag lekte m de äldre barnen vid Tip Toppen, däremot minns jag mer m glädje turerna m mormor och morfar i fädrens spår när mor din åkte Vasaloppet samt den gången vi var till Grövelsjön, så vackert mor <3..
Joakim ramqvist hallin