Är jag grym och unik?

??? däremot att vara det för ngn gör mig glad och lycklig men för mig "kostar" det inget att hjälpa, att finnas där, ge tid och att vara en sann och trogen vän, 💞🙏 😉, oavsett blåst, oavsett håll, jag är lojal, kärleksfull, stark, prestigelös och ärligt närvarande. Min livsåskådning och etik vägleder mig! Det är för mig naturligt, såå naturligt, ngn motsats existerar inte. Människor kommer och går, givetvis men det är deras val, tvingar ingen att vara i min närvaro. Älskar dem sig inte själva ex. m dålig självkänsla, självförtroende, ej mottagliga, ej närvarande, ingen insikt mm så kan dem inte älska fullt ut, den "resan" är dömd på förhand att misslyckas. Först måste dem ta hand om sig själva och finna vägen. Ell så tycker dem jag är knäpp, varsågod DÄR är dörren isf, finn din lycka, kärlek fr mig finns och jag önskar dig den fr mitt hjärta..
Ta hand om dig, ❤️.
Så kära läsare, tänk dig för inför vänskap, förhållande och fam ell andra nära relationer.
Älska dig själv först!
 
Avslutar m en av många hälsningar vilka bekräftar min hjälpsamhet och medmänsklighet men denna, denna vän är speciell för mig av olika anledningar, fr en kär vän som gör mig väldigt glad och pos till det liv jag valt att leva, livet m kärlek, humanism, motivation, vilja, drivkraft och lojalitet att hjälpa, stötta och finnas till..
Här räcker det m tankar, 🙏💓👼..
Ge av dig själv Ge av din tid Ge av kärlek Glad Hjälpsamhet Humanism Kärlek Lojalitet Lycka Lycklig Speciell Unik. Utan förbehåll
4 kommentarer
Kerstin Söderholm

Du skriver så fint och klokt. Jag är lycklig att få ha dig som vän o lösa din blogg.
😊💕

Svar: Kerstin, vad ska ändra på det? Mina dörrar är öppna vilket betyder att du är fri att komma och fri att gå, stå inte i dörröppningen bara. 💖🙏👊..
Joakim ramqvist hallin

Kerstin Söderholm

Nej, jag stänger dörren och går vidare in till dig. 💘🙏👍

Svar: Vi låser den tillsammans, hur låter det?
Joakim ramqvist hallin

Anonym

Man måste våga i livet, kliva in och möta något nytt. Vara öppen för förändringar. 🙏💘😊

Kerstin Söderholm

Låter mycket bra, ett gemensamt beslut