Riktigt tufft

Cykelpass idag, lämnade hemmet runt 12 m två fyllda vattenflaskor, cyklade sedan tot ca 98 km, kände mig väldigt tom då så jag cyklade in till kiosken när jag bara hade ngr km kvar till hemmet och frågade rätt tjej om hon kunde bjussa på en Snickers vilket hon kunde, vill inte spräcka min hundralapp, "bara du kommer tillbaka", ja svarade jag, Emma, det vet du!!! Inom de närmsta dgr som jag brukar. I hemmet strax efter 15:00, bra kört!! Duschade snabbt och körde igång två tvättar, en m sängkläder m filtar fr helgen och laddning två m underkläder, tr och cykelkläder. Stod sedan i köket och kokade min härliga torskgryta m grönsaker och ost, mumma. Därefter friidrotts EM vilket mitt intresse fokuserade sig på förutom min väns mob medd som var av högklassigt intresse.. Nu i säng och sömnen väntar liksom ringklockan i form av en lagom mysig ringsignal fr södra Sthlm i morgonbitti,.. GUTEN NACHT!!!
Cykelpass Friidrotts EM Långt Torskgryta Train low raice high Tufft Tvätt
0 kommentarer